REKLAMAČNÍ ŘÁD

Do reklamačního procesu vstupují: 

Zdeňka Tomanová, IČ: 46078142, na straně jedné, dále jen jako prodávající.

Spotřebitel na straně druhé, dále jen jako kupující.

V případě, že kupující obdrží zboží, které považuje za vadné, nebo se v rámci 24 měsíční záruční lhůty projeví jako vadné, je kupující neprodleně povinen po zjištění této vady kontaktovat prodávající na e-mail info@brasnarstvi-opava.cz.

Na tento e-mail při zaslání info e-mailu připojí kupující fakturu za zakoupené zboží, napíše popis závady, připojí fotodokumentaci závady a zašle svůj návrh na řešení své reklamace.

Na takto zaslaný e-mail bude prodávající reagovat nejpozději do 48 hodin.

V této odpovědi na e-mailu kupujícího prodávající navrhne další postup řešení této reklamace. V případě, že to charakter vadného zboží a jeho stav dovolí, může prodávající vyzvat kupující k zaslání vadného zboží zpět prodávající.

Vadné zboží pak řádně zabalené zašle nebo po dohodě přiveze kupující na adresu provozovny prodávající:

Zdeňka Tomanová, Mírová 102, 747 35 Hněvošice

V případě oprávněné reklamace kupujícího, kterou vyřídí prodávající v zákonné lhůtě třiceti dní, zajistí prodávající okamžitou opravu vadného zboží, nebo může akceptovat návrh kupujícího na vyřešení reklamace.

Záruka se nevztahuje na škody vzniklé při nevhodném a neodborném zacházení, či na zboží vrácené v obalu, který dostatečně nechrání zboží při přepravě.

Za škody vzniklé při přepravě zboží zakoupeného kupujícím odpovídá přepravce, který dodává zboží kupujícímu na jeho adresu uvedenou při objednávce, a to od doby převzetí zboží od prodávající.
Dbejte tedy následujícího doporučení při převzetí zásilky od přepravce:

Při doručení zásilky je kupující bezprostředně povinen spolu s přepravcem překontrolovat stav zásilky (neporušenost obalu, poškození obalu..).

V případě, že zásilku kupující považuje za vadnou nebo poškozenou, doporučujeme zásilku od přepravce nepřebírat, případně přebrat a sepsat s přepravcem škodní protokol, kde kupující uvede veškerá poškození a nedostatky do škodního protokolu přepravce.

Je-li s přepravcem sepsán škodní protokol o poškození doručené zásilky, je potřeba tuto skutečnost sdělit neprodleně prodávající na email info@owatrol.cz a připojit škodní protokol do zasílané zprávy.

Pokud poškozenou zásilku od přepravce kupující nepřebere z důvodu, že neposkytl při převzetí zaslaného zboží přepravci součinnost nebo zásilku nepřevzal záměrně a tato zásilka bude zaslána zpět prodávající, je kupující povinen uhradit prodávající náklady vynaložené na dopravu zboží ke kupujícímu a zpět.

V případě, že kupující potvrdí přepravci svým podpisem převzetí zásilky bez výhrad, nemá žádný nárok na dodatečnou reklamaci, poškozené zásilky.

Tento reklamační řád je platný a účinný od 25. 9. 2020

0